XPR Public Relations

Moravian Business College Olomouc
winter 2024
Extent and Intensity
0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Tomáš Jelínek, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable of Seminar Groups
XPR/01: Wed 12:30–15:30 B2.233 - Zéta, except Wed 2. 10., except Wed 23. 10., except Wed 30. 10., except Wed 13. 11., except Wed 20. 11., except Wed 4. 12., T. Jelínek
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 40 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 15/40, only registered: 0/40
Course objectives (in Czech)
Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
Learning outcomes (in Czech)
Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
Syllabus (in Czech)
  • 1.Úvod do PR, podmínky kurzu
  • 2.Nástroje PR, PR a marketing
  • 3.Analýza publika a využití výzkumů pro PR
  • 4.PR jako součást strategické komunikace
  • 5.Plánování PR aktivit
  • 6.Media relations, tisková konference a tisková zpráva
  • 7.Přímá komunikace
  • 8.Krizová komunikace
  • 9.Budování reputace
  • 10.Media trénink
  • 11.Měření PR, společenská odpovědnost
  • 12.Prezentace seminárních projektů
Literature
    required literature
  • Caywood, Clarke L. The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications. 2. ed. New York: McGraw-Hill, 2012.
  • Lloyd, John. Journalism and PR: New Media and Public Relations in the Digital Age. London: I.B. Tauris, 2015.
  • Novotná, Eliška. Management Public Relations. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2011.
  • Hejlová, Denisa. Public Relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015.
    recommended literature
  • Pr.ciny [online]. Praha, 2021 [cit. 2021-03-31]. Dostupné z: pr.ciny.com
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů, seminární projekt aktivní práce na hodinách
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
The course is also listed under the following terms winter 2021, Winter 2022, winter 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2024/XPR