MVŠO:XPR Public Relations - Informace o předmětu
XPR Public Relations
Moravská vysoká škola Olomouczima 2024
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Tomáš Jelínek, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- XPR/01: St 12:30–15:30 B2.233 - Zéta, kromě St 2. 10., kromě St 23. 10., kromě St 30. 10., kromě St 13. 11., kromě St 20. 11., kromě St 4. 12., T. Jelínek
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 15/40, pouze zareg.: 0/40 - Cíle předmětu
- Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
- Výstupy z učení
- Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
- Osnova
- 1.Úvod do PR, podmínky kurzu
- 2.Nástroje PR, PR a marketing
- 3.Analýza publika a využití výzkumů pro PR
- 4.PR jako součást strategické komunikace
- 5.Plánování PR aktivit
- 6.Media relations, tisková konference a tisková zpráva
- 7.Přímá komunikace
- 8.Krizová komunikace
- 9.Budování reputace
- 10.Media trénink
- 11.Měření PR, společenská odpovědnost
- 12.Prezentace seminárních projektů
- Literatura
- povinná literatura
- Caywood, Clarke L. The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications. 2. ed. New York: McGraw-Hill, 2012.
- Lloyd, John. Journalism and PR: New Media and Public Relations in the Digital Age. London: I.B. Tauris, 2015.
- Novotná, Eliška. Management Public Relations. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2011.
- Hejlová, Denisa. Public Relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015.
- doporučená literatura
- Pr.ciny [online]. Praha, 2021 [cit. 2021-03-31]. Dostupné z: pr.ciny.com
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů, seminární projekt aktivní práce na hodinách
- Informace učitele
- Tomáš Jelínek je vzděláním technik a ekonom, který je nejen prorektorem MVŠO, kde se věnuje inovacím, ale dvacet let působí mj. jako konzultant firem v oblasti PR. Pracoval např. v Kanceláři prezidenta Václava Havla, byl výkonným ředitelem agentury Donath-Burson-Marsteler (později Donath-Business-Media). Jím vedený kurz bude založen na sdílení zkušeností z praxe.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2024/XPR