MVŠO:XMZN Management značky - Informace o předmětu
	XMZN Management značky
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2022
- Rozsah
 - 2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
 - Vyučující
 - PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící) - Garance
 - Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
 - Út 10:30–12:45 B2.336, kromě Út 5. 4.
 - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
 - Mateřské obory/plány
 - Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1112)
 
- Cíle předmětu
 - Cílem předmětu je naučit studenty pracovat s důležitým fenoménem moderního marketingového myšlení, a to značkou (brand). Po absolvování předmětu budou studenti schopni: vyhodnotit pojem značka, rozvíjet strategie značky, identifikovat značku, určit její hodnotu a pozici na trhu, roli trademarku v marketingových činnostech ovlivňujících chování spotřebitele, plánovat a implementovat marketingové programy k rozvoji značky, stejně jako aplikovat teorie a modely, které jsou využívány k rozhodování o značce v komplexních marketingových programech podniku. V rámci cvičení si studenti prakticky osvojí proces určování hodnoty a pozice značky na trhu a rozvíjení značky prostřednictvím různých marketingových nástrojů.
 - Osnova
 - Obsah předmětu:
1. Značka a management značky
2. Druhy značek, prvky značky a trademark
3. Identita a osobnost značky
4. Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
5. Zákaznická loajalita ke značce
6. Koncept hodnoty značky
7. Hodnota značky z pohledu spotřebitele
8. Postupné kroky pro budování silné značky
9. Strategický management značky
10. Branding v marketingových programech podniku
11. Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele
12. Budování a udržení hodnoty značky - Literatura
 - povinná literatura
 - CHOVANCOVÁ MILOSLAVA. Management značky. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018. info
 - KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
 - KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
 
- Metody hodnocení
 - Zápočet: seminární práce, písemný test. 
Zkouška: písemná zkouška. - Další komentáře
 - Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně. 
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
 - Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2022/XMZN