MVŠO:XMZN Management značky - Informace o předmětu
XMZN Management značky
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2021
- Rozsah
- 2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející) - Garance
- Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1112)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je naučit studenty pracovat s důležitým fenoménem moderního marketingového myšlení, a to značkou (brand). Po absolvování předmětu budou studenti schopni: vyhodnotit pojem značka, rozvíjet strategie značky, identifikovat značku, určit její hodnotu a pozici na trhu, roli trademarku v marketingových činnostech ovlivňujících chování spotřebitele, plánovat a implementovat marketingové programy k rozvoji značky, stejně jako aplikovat teorie a modely, které jsou využívány k rozhodování o značce v komplexních marketingových programech podniku. V rámci cvičení si studenti prakticky osvojí proces určování hodnoty a pozice značky na trhu a rozvíjení značky prostřednictvím různých marketingových nástrojů.
- Osnova
- Obsah předmětu:
1. Značka a management značky
2. Druhy značek, prvky značky a trademark
3. Identita a osobnost značky
4. Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
5. Zákaznická loajalita ke značce
6. Koncept hodnoty značky
7. Hodnota značky z pohledu spotřebitele
8. Postupné kroky pro budování silné značky
9. Strategický management značky
10. Branding v marketingových programech podniku
11. Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele
12. Budování a udržení hodnoty značky
- Obsah předmětu:
- Literatura
- povinná literatura
- CHOVANCOVÁ MILOSLAVA. Management značky. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018. info
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
- Informace učitele
- Zápočet: seminární práce, písemný test.
Zkouška: písemná zkouška.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2021/XMZN