XMEP_UMM Mezinárodní podnikání

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2020
Rozsah
0/4/0. Cvičení 4 TYD/SEM. 10 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Bc. Irena Kovačičinová (cvičící)
Ing. Michal Menšík, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Daniela Navrátilová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Michal Menšík, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem mezinárodního kurzu relizovaného v zahraničí ve spolupráci se zahraničními univerzitami je propojit studenty z různého akademického, jazykového a kulturního zázemí a rozvíjet jejich interdisciplinární pracovní, vědecké, podnikatelském, etické, komunikační a týmové schopnosti. Studenti se rovněž naučí, jak využít svých odborných schopností (ekonomika, management, exaktní vědy, IT) v mezioborovém a mezikulturním prostředí. Studenti budou začleněni do mezikulturně a mezioborově poskládaných týmů, v nichž budou připravovat podnikatelský plán pro uvedení imaginárního, ale realistického produktu nebo služby na trh. Studenti současně procvičí své jazykové znalosti a prezentační dovednosti, které uplatní nejen při práci v týmu, ale též při obhajobě podnikatelského záměru. Kurz bude probíhat v zahraničí na půdě University Hasselt, v ceně kurzu 850 EUR je zahrnuto ubytování.
Osnova
Week 1: business economics and entrepreneurial skills: 5 half days
business and scientific English: 5 half days
students form groups, discuss, and agree on a product/service to market
students receive coaching and feedback on their activities
Week 2: group dynamics and reflective learning: 2 half days
communicative skills: 3 half days
ethics: 2 half days
sustainability: 3 half days
students do marketing research for their product/service
students prepare an intercultural seminar and present their contribution
students receive coaching and feedback on their activities
Week 3: business economics and entrepreneurial skills: 5 half days
socio-political economy: 3 half days
computer science/ICT: 2 half days
students write their business- and marketing plan
students receive coaching and feedback on their activities
Week 4: communicative skills: 2 half days
students finalize their business- and marketing plan
students prepare the presentations of their business- and marketing plan
students present their business- and marketing plan (formally and on a "fair")
students receive coaching and feedback on their activities
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2017, léto 2018, léto 2019.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2020/XMEP_UMM