XMEP_UMM Mezinárodní podnikání

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2017
Rozsah
0/4/0. Cvičení 4 TYD/SEM. 10 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Bc. Irena Kovačičinová (cvičící)
Ing. Michal Menšík, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Daniela Navrátilová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem mezinárodního kurzu relizovaného v zahraničí ve spolupráci se zahraničními univerzitami je propojit studenty z různého akademického, jazykového a kulturního zázemí a rozvíjet jejich interdisciplinární pracovní, vědecké, podnikatelském, etické, komunikační a týmové schopnosti. Studenti se rovněž naučí, jak využít svých odborných schopností (ekonomika, management, exaktní vědy, IT) v mezioborovém a mezikulturním prostředí. Studenti budou začleněni do mezikulturně a mezioborově poskládaných týmů, v nichž budou připravovat podnikatelský plán pro uvedení imaginárního, ale realistického produktu nebo služby na trh. Studenti současně procvičí své jazykové znalosti a prezentační dovednosti, které uplatní nejen při práci v týmu, ale též při obhajobě podnikatelského záměru. Kurz bude probíhat v zahraničí na půdě University Hasselt, v ceně kurzu 850 EUR je zahrnuto ubytování.
Osnova
Week 1: business economics and entrepreneurial skills: 5 half days
business and scientific English: 5 half days
students form groups, discuss, and agree on a product/service to market
students receive coaching and feedback on their activities
Week 2: group dynamics and reflective learning: 2 half days
communicative skills: 3 half days
ethics: 2 half days
sustainability: 3 half days
students do marketing research for their product/service
students prepare an intercultural seminar and present their contribution
students receive coaching and feedback on their activities
Week 3: business economics and entrepreneurial skills: 5 half days
socio-political economy: 3 half days
computer science/ICT: 2 half days
students write their business- and marketing plan
students receive coaching and feedback on their activities
Week 4: communicative skills: 2 half days
students finalize their business- and marketing plan
students prepare the presentations of their business- and marketing plan
students present their business- and marketing plan (formally and on a "fair")
students receive coaching and feedback on their activities
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2018, léto 2019, léto 2020.