MVŠO:AMAR_UMM Marketing for European Markets - Informace o předmětu
AMAR_UMM Marketing for European Markets
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2015
- Rozsah
- 6/0/0. Přednáška 6 HOD/SEM. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- The aim of the subject is familiarization with the basis of marketing, explanation and understanding of initial principles of marketing and basic marketing terms ("4P" product, price, communication mix, distribution), market research, segmentation, purchase behaviour, etc.).
- Osnova
- 1. Introduction to the Marketing for European markets
2. Purchasing behaviour of european customers
3. Product - characterization, classification, product life cycle
4. Price - factors affecting pricing, method of pricing
5. Marketing communication - advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing, event marketing, integrated marketing communications
6. Distribution - distribution channels, retail, wholesale, physical distribution
- 1. Introduction to the Marketing for European markets
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Exam - written.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2015/AMAR_UMM