MVŠO:XMAR_UMM Marketing - Informace o předmětu
XMAR_UMM Marketing
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2008
- Rozsah
- 2/0/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management a ekonomika ve veřejném sektoru (program MVŠO, 1091)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1091) (2)
- Podnikové informační systémy (program MVŠO, 1091)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studující s úlohou, postavením a nástroji marketingového způsobu řízení. Postupně jsou probírány následující okruhy problematiky, tj. podnikatelské koncepce, historie marketingu, marketingová filozofie, filozofické přístupy k realizaci firmy na trhu, strategie, analýzy konkurence, zákazníků, trhů. SWOT analýza. Metody průzkumu trhu. Marketingový informační systém. Segmentace trhu. Vnitřní a vnější prostředí marketingu, faktory ovlivňující zákazníky, chování zákazníků, různé typy nákupního chování, realizační fáze, marketingový mix, druhy produktů a služeb, jejich členění, výrobkové řady, vývoj a zánik výrobků, druhy cen, cenová strategie, druhy slev, podpora trhu, typy reklamy, reklama zakázaná a doporučená, přímý prodej, umístění a logistika, proces marketingového plánování a řízení. Kontrola v marketingu. Studující prokazují schopnost aplikace metod, nástrojů i celkové orientace v dané problematice
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2008/XMAR_UMM