MVŠO:YEVM Event marketing - Informace o předmětu
YEVM Event marketing
Moravská vysoká škola Olomouczima 2021
- Rozsah
- 8/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. et Mgr. Radim Weiss (cvičící)
- Garance
- Mgr. et Mgr. Radim Weiss
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Předpoklady
- TYP_STUDIA(B)&&ROCNIK(2,3)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1112)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1120)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
- Osnova
- 1. Význam a trendy event marketingu
- 2. Příprava eventu
- 3. Realizace eventu
- 4. Komunikace eventu
- 5. Vyhodnocení eventu
- 6. Aplikační oblasti event marketingu
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích - min. 50% Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (zima 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2021/YEVM