YEVM Event marketing

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2022
Rozsah
8/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
Garance
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
Pá 11:30–14:30 B2.336, kromě Pá 30. 9., kromě Pá 7. 10., kromě Pá 14. 10., kromě Pá 4. 11., kromě Pá 11. 11., kromě Pá 25. 11., kromě Pá 2. 12., kromě Pá 9. 12., kromě Pá 16. 12.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
Osnova
  • 1. Význam a trendy event marketingu
  • 2. Příprava eventu
  • 3. Realizace eventu
  • 4. Komunikace eventu
  • 5. Vyhodnocení eventu
  • 6. Aplikační oblasti event marketingu
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 50% Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2021, zima 2023.