MVŠO:XMZM Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
	XMZM Mezinárodní marketing
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2024
- Rozsah
 - 2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
 - Vyučující
 - PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící) - Garance
 - Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
 - Út 13:15–14:00 B2.333, St 14:40–15:25 B2.330
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
 
 - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/24, pouze zareg.: 0/24
Jiné omezení: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 7 A VÍCE STUDENTŮ - Mateřské obory/plány
 - Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1112)
 - Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1114)
 - Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1120) (2)
 
- Cíle předmětu
 - Cílem předmětu je získání informací z prostředí mezinárodní marketingu.
 - Osnova
 - 1. Úvod do mezinárodního marketingu a základní koncepce a trendy mezinárodního marketingu
 - 2. Analýza mezinárodního marketingového prostředí (politické, právní, ekonomické, sociální a kulturní prostředí)
 - 3. Mezinárodní marketingový výzkum (kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, informační zdroje)
 - 4. Marketingové strategie v mezinárodním marketing
 - 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy (vývozní operace, rizika mezinárodního podnikání)
 - 6. Segmentace a výběr trhu a výběr trhu
 - 7. Mezinárodní značková strategie
 - 8. Mezinárodní marketingový mix
 - 9. Mezinárodní výrobková politika (adaptace výrobků, členění výrobků)
 - 10. Mezinárodní cenová politika (mezinárodní cenová strategie, dodací a platební podmínky v mezinárodním obchodě)
 - 11. Mezinárodní distribuce
 - 12. Mezinárodní marketingová komunikace (reklama, public relations)
 
- Literatura
 - doporučená literatura
 - Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva,Miroslav Foret, Václav Stříteský. Mezinárodní marketing. Praha, 2018. ISBN 978-80-7400-441-4. info
 - Tahal Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha, 2017. ISBN 978-80-271-9868-9. info
 - Machková Hana. Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe, 4., aktualiz. a přeprac. vydání. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. info
 - Machková Hana. Mezinárodní marketing 2, rozšířené, přepracované vydání. Praha, 2006. ISBN 80-247-1678-X. info
 
- Metody hodnocení
 - Zápočtový test, ústní zkouška
 - Další komentáře
 - Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 7 A VÍCE STUDENTŮ. 
- Statistika zápisu (léto 2024, nejnovější)
 - Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/XMZM