XMAR_UMM Marketing

Moravian Business College Olomouc
Summer 2009
Extent and Intensity
2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studující s úlohou, postavením a nástroji marketingového způsobu řízení. Postupně jsou probírány následující okruhy problematiky, tj. podnikatelské koncepce, historie marketingu, marketingová filozofie, filozofické přístupy k realizaci firmy na trhu, strategie, analýzy konkurence, zákazníků, trhů. SWOT analýza. Metody průzkumu trhu. Marketingový informační systém. Segmentace trhu. Vnitřní a vnější prostředí marketingu, faktory ovlivňující zákazníky, chování zákazníků, různé typy nákupního chování, realizační fáze, marketingový mix, druhy produktů a služeb, jejich členění, výrobkové řady, vývoj a zánik výrobků, druhy cen, cenová strategie, druhy slev, podpora trhu, typy reklamy, reklama zakázaná a doporučená, přímý prodej, umístění a logistika, proces marketingového plánování a řízení. Kontrola v marketingu. Studující prokazují schopnost aplikace metod, nástrojů i celkové orientace v dané problematice
Language of instruction
English
Further Comments
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2007, Summer 2008, Summer 2010, summer 2011, summer 2012, summer 2013, summer 2014, summer 2015, Summer 2016, summer 2017, summer 2018, winter 2018, summer 2019, winter 2019, summer 2020.
  • Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2009/XMAR_UMM