MVŠO:XEVM Event marketing - Informace o předmětu
XEVM Event marketing
Moravská vysoká škola Olomouczima 2024
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
- Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- XEVM/01: St 16:30–18:00 B2.233 - Zéta, R. Pavlíčková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 44/50, pouze zareg.: 0/50 - Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1112)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1120)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
- Osnova
- 1. Význam a trendy event marketingu
2. Příprava eventu
3. Realizace eventu
4. Komunikace eventu
5. Vyhodnocení eventu
6. Aplikační oblasti event marketingu
- 1. Význam a trendy event marketingu
- Literatura
- povinná literatura
- PRESTON, C.A. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. 2 edition. Wiley, 2012. ISBN 978-0470891070. info
- LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3. info
- ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
- doporučená literatura
- KOTOVÁ, Eva. Metodika efektivního event marketingu = The metodology of effective event marketing: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. ISBN 978-80-7454-496-5. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
- KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008. info
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích - min. 50%
Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí). - Informace učitele
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a081e41e781354a2f87ac3f01722c81f2%40thread.tacv2/conversations?groupId=d2c3fb67-1288-4e3a-a84b-88c2a3755e99&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 6 A VÍCE STUDENTŮ.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2024/XEVM