XMKTP_UMM Marketing v praxi

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2019
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (cvičící)
Tereza Ševčíková (cvičící)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (cvičící)
Garance
Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou marketingu v instituci/firmě, a to i z pozice zadavatele, a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu a PR. Na konkrétních marketingových akcích budou studenti hledat kreativní způsoby řešení a ztvárnění marketingových a PR akcí, aplikovat teoretické poznatky získané během výuky, vstoupí do bezprostředního kontaktu s reálným prostředím a budou moci konfrontovat své hodnoty a postoje s okolním prostředím. Prostřednictvím učení se z vlastních zkušeností poznají úskalí týmové komunikace a spolupráce, kreativního myšlení, prosazování vlastních nápadů, posuzování variantních řešení a hledání optimální cesty řešení situace/ztvárnění nápadu. Ty nejlepší nápady studentů budou skutečně realizovány v rámci podnikových procesů firemních partnerů.
Osnova
  • Obsah předmětu:
    1. Budování značky
    2. Online vs. klasický marketing
    3. Behaviorální aspekty obsahu, content marketing a copywriting, vizuální styl
    4. PR a budování vztahu se zákazníkem
    5. Základy práce s Google Analytics, přesah do PPC reklamy Google Adwords, Sklik
Literatura
    doporučená literatura
  • BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Lanham: Rowman and Littlefield, 2018. ISBN 978-1-5381-0105-6. info
  • BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
  • BARKER, Mellisa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou. Social media marketing: a strategic approach. Boston: Cengage Learning, 2017. info
  • HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2015. ISBN 9788072611782. info
  • BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
  • HAIG, Matt. Království značky. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-09-4. info
  • AAKER, D. A. Brand Building: budování obchodní značky. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6. info
Informace učitele
Požadavky na studenta:
Účast na seminářích - min. 70%
Aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí (diskuse, průběžné plnění zadaných úkolů).
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2018.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2019/XMKTP_UMM