MVŠO:XMKTP_UMM Marketing v praxi - Informace o předmětu
XMKTP_UMM Marketing v praxi
Moravská vysoká škola Olomouczima 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (cvičící)
Tereza Ševčíková (cvičící)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (cvičící) - Garance
- Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou marketingu v instituci/firmě, a to i z pozice zadavatele, a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu a PR. Na konkrétních marketingových akcích budou studenti hledat kreativní způsoby řešení a ztvárnění marketingových a PR akcí, aplikovat teoretické poznatky získané během výuky, vstoupí do bezprostředního kontaktu s reálným prostředím a budou moci konfrontovat své hodnoty a postoje s okolním prostředím. Prostřednictvím učení se z vlastních zkušeností poznají úskalí týmové komunikace a spolupráce, kreativního myšlení, prosazování vlastních nápadů, posuzování variantních řešení a hledání optimální cesty řešení situace/ztvárnění nápadu. Ty nejlepší nápady studentů budou skutečně realizovány v rámci podnikových procesů firemních partnerů.
- Osnova
- Obsah předmětu:
1. Budování značky
2. Online vs. klasický marketing
3. Behaviorální aspekty obsahu, content marketing a copywriting, vizuální styl
4. PR a budování vztahu se zákazníkem
5. Základy práce s Google Analytics, přesah do PPC reklamy Google Adwords, Sklik
- Obsah předmětu:
- Literatura
- doporučená literatura
- BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Lanham: Rowman and Littlefield, 2018. ISBN 978-1-5381-0105-6. info
- BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
- BARKER, Mellisa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou. Social media marketing: a strategic approach. Boston: Cengage Learning, 2017. info
- HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2015. ISBN 9788072611782. info
- BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
- KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
- HAIG, Matt. Království značky. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-09-4. info
- AAKER, D. A. Brand Building: budování obchodní značky. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6. info
- Informace učitele
- Požadavky na studenta:
Účast na seminářích - min. 70%
Aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí (diskuse, průběžné plnění zadaných úkolů).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2019/XMKTP_UMM