XSF_UMM Strategické řízení firmy

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2011
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Daniela Navrátilová, Ph.D. (přednášející)
Prof. JUDr. Zdeněk Souček, DrSc. (přednášející)
Garance
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Vysvětluje se pojem strategie a strategického řízení a jejich nezbytnost pro úspěch moderní firmy. Formulují se specifické rysy strategických procesů, principy strategického myšlení a obsah strategie firmy. Uvádějí se četné příklady úspěšných i neúspěšných strategií českých a zahraničních firem
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2010, zima 2012, zima 2013, zima 2014, zima 2015, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020.