MVŠO:YMANP_UMM Management prodeje - Informace o předmětu
YMANP_UMM Management prodeje
Moravská vysoká škola Olomouczima 2010
- Rozsah
- 0/0/4. Seminář 4 HOD/SEM. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící)
- Garance
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management a ekonomika ve veřejném sektoru (program MVŠO, 1091)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1091)
- Podnikové informační systémy (program MVŠO, 1091)
- Cíle předmětu
- Studijní předmět "Management prodeje" umožní studentům získat základní znalosti a dovednosti z oblasti prodeje, prodejních strategií a prodejních technik. Dále by měl student : - pochopit historickou roli prodeje, - být schopen zmapovat místo a úlohu prodeje v rámci marketingu a marketingové organizace, - správně definovat prostředí prodeje včetně faktorů prostředí a řízení, které prodej ovlivňují, - umět vyhodnotit zdroje potenciálních prodejů, - porozumět umění vyjednávat a vést prodejní rozhovory, - porozumět tomu, proč je výběr prodejců klíčem k úspěšnému prodeji, - dokázat zhodnotit pozici funkčního / nefunkčního prodejního mechanismu, - znát podstatu prodejní strategie a rozumět rozdílům mezi strategiemi prodejními a marketingovými, - pochopit specifické problémy a pravidla, které se týkají organizace podmínek prodeje.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2010/YMANP_UMM