YMANP_UMM Management prodeje

Moravská vysoká škola Olomouc
zima 2009
Rozsah
0/0/4. Seminář 4 HOD/SEM. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící)
Garance
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studijní předmět "Management prodeje" umožní studentům získat základní znalosti a dovednosti z oblasti prodeje, prodejních strategií a prodejních technik. Dále by měl student : - pochopit historickou roli prodeje, - být schopen zmapovat místo a úlohu prodeje v rámci marketingu a marketingové organizace, - správně definovat prostředí prodeje včetně faktorů prostředí a řízení, které prodej ovlivňují, - umět vyhodnotit zdroje potenciálních prodejů, - porozumět umění vyjednávat a vést prodejní rozhovory, - porozumět tomu, proč je výběr prodejců klíčem k úspěšnému prodeji, - dokázat zhodnotit pozici funkčního / nefunkčního prodejního mechanismu, - znát podstatu prodejní strategie a rozumět rozdílům mezi strategiemi prodejními a marketingovými, - pochopit specifické problémy a pravidla, které se týkají organizace podmínek prodeje.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, zima 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019.