MVŠO:YNOM Nástroje pro online marketing - Informace o předmětu
YNOM Nástroje pro online marketing
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2024
- Rozsah
- 0/0/8. Seminář 8 HOD/SEM. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
- So 27. 4. 15:00–18:00 B2.231, So 11. 5. 11:30–14:30 B2.231
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 2/50, pouze zareg.: 0/50
Jiné omezení: KONZULTAČNÍ FORMA - po domluvě s vyučujícím - Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s nejrozšířenějšími online nástroji využívanými při realizaci marketingových aktivit a připravit je na budoucí kariéru v managementu firmy i na pozici výkonných pracovníku v marketingových týmech.
- Osnova
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
2. Nástroje konkurenční analýzy (SEMRush, SE Ranking, Mangools)
3. SEM nástroje (Plánovače Google, Sklik, Collabim, KW Finder, SEMOR)
4. Google ADS
5. Facebook Business Manager
6. Umělá inteligence v marketingové komunikaci
Stručná anotace předmětu:
Předmět přibližuje možnosti využití online nástrojů v marketingové komunikaci. Studenti se seznámí s nejrozšířenějšími platformami, které lze využít v rámci tvorby situační analýzy, definování konkurenceschopnosti, cílové skupiny, selekce vybraných komunikačních kanálů či realizace marketingových kampaní i jejich vyhodnocování. Během semestru se studenti naučí nastavit reklamní a analytické účty, získají znalost čtení a interpretace dat i schopnost aktivní tvorby a optimalizace reklamních kampaní.
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
- Literatura
- povinná literatura
- SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1. info
- BAUCKMANN, David. Dynamické reklamy: krok za krokem. Praha: No Limits Art, 2017. ISBN 978-80-87973-33-2. info
- BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích - min. 80%
Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
KONZULTAČNÍ FORMA - po domluvě s vyučujícím.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/YNOM