MVŠO:YMZM Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
YMZM Mezinárodní marketing
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2024
- Rozsah
- 8/0/0. Přednáška 8 HOD/SEM. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
- Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
- Pá 26. 4. 12:00–15:00 B2.232, So 27. 4. 8:00–11:00 B2.232
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 12 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 6/12, pouze zareg.: 0/12
Jiné omezení: KONZULTAČNÍ FORMA - po domluvě s vyučující. - Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1114)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je získání informací z prostředí mezinárodní marketingu.
- Osnova
- 1. Úvod do mezinárodního marketingu a základní koncepce a trendy mezinárodního marketingu
2. Analýza mezinárodního marketingového prostředí (politické, právní, ekonomické, sociální a kulturní prostředí)
3. Mezinárodní marketingový výzkum (kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, informační zdroje)
4. Marketingové strategie v mezinárodním marketing
5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy (vývozní operace, rizika mezinárodního podnikání)
6. Segmentace a výběr trhu a výběr trhu
7. Mezinárodní značková strategie
8. Mezinárodní marketingový mix
9. Mezinárodní výrobková politika (adaptace výrobků, členění výrobků)
10. Mezinárodní cenová politika (mezinárodní cenová strategie, dodací a platební podmínky v mezinárodním obchodě)
11. Mezinárodní distribuce
12. Mezinárodní marketingová komunikace (reklama, public relations)
- 1. Úvod do mezinárodního marketingu a základní koncepce a trendy mezinárodního marketingu
- Literatura
- doporučená literatura
- Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva,Miroslav Foret, Václav Stříteský. Mezinárodní marketing. Praha, 2018. ISBN 978-80-7400-441-4. info
- Tahal Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha, 2017. ISBN 978-80-271-9868-9. info
- Machková Hana. Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe, 4., aktualiz. a přeprac. vydání. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. info
- Machková Hana. Mezinárodní marketing 2, rozšířené, přepracované vydání. Praha, 2006. ISBN 80-247-1678-X. info
- Metody hodnocení
- Zápočtový test, ústní zkouška
- Informace učitele
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2737147efe0c48c1bb35800a9fe90a91%40thread.tacv2/conversations?groupId=6de342bc-7cda-4ebb-afcf-d0fed7b688c4&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
KONZULTAČNÍ FORMA - po domluvě s vyučující.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/YMZM