XNOM Nástroje pro online marketing

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2024
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (cvičící)
Garance
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
Čt 17:00–18:30 B2.331
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 10/24, pouze zareg.: 0/24
Jiné omezení: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejrozšířenějšími online nástroji využívanými při realizaci marketingových aktivit a připravit je na budoucí kariéru v managementu firmy i na pozici výkonných pracovníku v marketingových týmech.
Osnova
  • 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
    2. Nástroje konkurenční analýzy (SEMRush, SE Ranking, Mangools)
    3. SEM nástroje (Plánovače Google, Sklik, Collabim, KW Finder, SEMOR)
    4. Google ADS
    5. Facebook Business Manager
    6. Umělá inteligence v marketingové komunikaci
    Stručná anotace předmětu:
    Předmět přibližuje možnosti využití online nástrojů v marketingové komunikaci. Studenti se seznámí s nejrozšířenějšími platformami, které lze využít v rámci tvorby situační analýzy, definování konkurenceschopnosti, cílové skupiny, selekce vybraných komunikačních kanálů či realizace marketingových kampaní i jejich vyhodnocování. Během semestru se studenti naučí nastavit reklamní a analytické účty, získají znalost čtení a interpretace dat i schopnost aktivní tvorby a optimalizace reklamních kampaní.
Literatura
    povinná literatura
  • SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1. info
  • BAUCKMANN, David. Dynamické reklamy: krok za krokem. Praha: No Limits Art, 2017. ISBN 978-80-87973-33-2. info
  • BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 80%
Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/XNOM