MVŠO:XMZM Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
XMZM Mezinárodní marketing
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2024
- Rozsah
- 2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící) - Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
- Út 13:15–14:00 B2.333, St 14:40–15:25 B2.330
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 3/24, pouze zareg.: 0/24
Jiné omezení: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 7 A VÍCE STUDENTŮ - Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1112)
- Ekonomika a management malých a středních podniků (program MVŠO, 1114)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1120) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je získání informací z prostředí mezinárodní marketingu.
- Osnova
- 1. Úvod do mezinárodního marketingu a základní koncepce a trendy mezinárodního marketingu
- 2. Analýza mezinárodního marketingového prostředí (politické, právní, ekonomické, sociální a kulturní prostředí)
- 3. Mezinárodní marketingový výzkum (kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, informační zdroje)
- 4. Marketingové strategie v mezinárodním marketing
- 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy (vývozní operace, rizika mezinárodního podnikání)
- 6. Segmentace a výběr trhu a výběr trhu
- 7. Mezinárodní značková strategie
- 8. Mezinárodní marketingový mix
- 9. Mezinárodní výrobková politika (adaptace výrobků, členění výrobků)
- 10. Mezinárodní cenová politika (mezinárodní cenová strategie, dodací a platební podmínky v mezinárodním obchodě)
- 11. Mezinárodní distribuce
- 12. Mezinárodní marketingová komunikace (reklama, public relations)
- Literatura
- doporučená literatura
- Štědroň Bohumír, Čáslavová Eva,Miroslav Foret, Václav Stříteský. Mezinárodní marketing. Praha, 2018. ISBN 978-80-7400-441-4. info
- Tahal Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha, 2017. ISBN 978-80-271-9868-9. info
- Machková Hana. Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe, 4., aktualiz. a přeprac. vydání. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. info
- Machková Hana. Mezinárodní marketing 2, rozšířené, přepracované vydání. Praha, 2006. ISBN 80-247-1678-X. info
- Metody hodnocení
- Zápočtový test, ústní zkouška
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 7 A VÍCE STUDENTŮ.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/XMZM