XMMS Multimediální studio

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2024
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučováno prezenčně.
Vyučující
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (cvičící)
Bc. Miroslav Roth (pomocník)
Garance
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
Pá 10:20–11:50 B2.337
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 3/10, pouze zareg.: 0/10
Jiné omezení: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).
Cíle předmětu
Cílem předmětu je představení základních principů práce s médii a novými médii. Studenti se naučí zpracovávat projekt zaměřený na multimediální studio a práce v něm. Po absolvování předmětu bude umět student prakticky aplikovat znalosti při praktické realizaci mediálních výstupů.
Osnova
  • 1. Úvod do problematiky mediální komunikace.
  • 2. Vybavení a technologie v mediálním studiu.
  • 3. Principy osvětlení v mediálním studiu.
  • 4. Produkce v mediálním studiu.
  • 5. Zvuková produkce a nahrávání.
  • 6. Vizuální aspekty a postprodukce.
  • 7. Média a jejich postavení ve společnosti.
  • 8. Základy redakční práce v médiích.
  • 9. Interaktivní mediální produkce.
  • 10. Stavba mediálního sdělení v on-line prostředí.
  • 11. Televizní studio.
  • 12. Závěrečný projekt a prezentace.
  • V rámci výuky jsou využity informačně
Literatura
    povinná literatura
  • HANÁK, M., 2023. Podnikání 2.0: zvládni podnikání s umělou inteligencí. Uherské Hradiště: Akademie krizového řízení a managementu. ISBN 978-80-88398-14-1.
  • SEMERÁDOVÁ, T., P. WEINLICH, P. ŠVERMOVÁ, M. LAMR, L. SUKOVÁ, L. MÍKOVÁ a M. DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.
  • KNYTL, M. a L. KŘIVÁNKOVÁ, 2022. Typografie & odborný text: průvodce pro zpracování nejen závěrečných prací. Druhé, aktualizované a rozšířené vydání. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-874-6.
  • ŽEK, F., 2022. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM. ISBN 978-80-88308-70-6.
  • HEROTOVÁ, P. a J. KAČEROVSKÁ, 2020. PHp. V Týně nad Vltavou: Městské centrum kultury a vzdělávání. ISBN 978-80-906828-8-7.
    doporučená literatura
  • RYAN, D., 2021. Understanding digital marketing: a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-601-4.
  • HALL, S., 2022. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea. ISBN 978-80-7508-713-3.
Výukové metody
V rámci výuky jsou využity informačně-receptivní metody, metody aplikace poznatků, metody problémového výkladu a heuristické metody. Na cvičeních jsou využívány zejména metody praktické a participativní.
Metody hodnocení
Zápočet: vypracování průběžných zadaných úkolů, semestrální projekt.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/XMMS