YTMK Trendy v marketingové komunikaci

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2023
Rozsah
8/0/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
Garance
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc
Rozvrh
So 15:30–18:30 B2.445, kromě So 18. 2., kromě So 25. 2., kromě So 11. 3., kromě So 18. 3., kromě So 25. 3., kromě So 1. 4., kromě So 8. 4., kromě So 15. 4., kromě So 22. 4., kromě So 29. 4., kromě So 6. 5. ; a Pá 3. 3. 15:30–18:30 B2.336
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 3/24, pouze zareg.: 0/24
Jiné omezení: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 5 A VÍCE STUDENTŮ
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
Osnova
  • Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
  • 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
  • 3. Storytelling
  • 4. Influencer marketing
  • 5. Guerilla marketing
  • 6. FOMO
  • 7. Retromarketing
  • 8. Branding
  • 9. Content marketing
  • 10. Omnichannel marketing
Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 5 A VÍCE STUDENTŮ.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2024.