MVŠO:XNOM Online Marketing Tools - Course Information
XNOM Online Marketing Tools
Moravian Business College Olomoucsummer 2022
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. et Mgr. Radim Weiss (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. et Mgr. Radim Weiss
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Mon 8:00–9:30 B2.232, except Mon 4. 4.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1091)
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1120)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s nejrozšířenějšími online nástroji využívanými při realizaci marketingových aktivit a připravit je na budoucí kariéru v managementu firmy i na pozici výkonných pracovníku v marketingových týmech.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
2. Nástroje konkurenční analýzy (SEMRush, SE Ranking, Mangools)
3. SEM nástroje (Plánovače Google, Sklik, Collabim, KW Finder, SEMOR)
4. Google ADS
5. Facebook Business Manager
6. Umělá inteligence v marketingové komunikaci
Stručná anotace předmětu:
Předmět přibližuje možnosti využití online nástrojů v marketingové komunikaci. Studenti se seznámí s nejrozšířenějšími platformami, které lze využít v rámci tvorby situační analýzy, definování konkurenceschopnosti, cílové skupiny, selekce vybraných komunikačních kanálů či realizace marketingových kampaní i jejich vyhodnocování. Během semestru se studenti naučí nastavit reklamní a analytické účty, získají znalost čtení a interpretace dat i schopnost aktivní tvorby a optimalizace reklamních kampaní.
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
- Literature
- required literature
- SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1. info
- BAUCKMANN, David. Dynamické reklamy: krok za krokem. Praha: No Limits Art, 2017. ISBN 978-80-87973-33-2. info
- BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 80%
Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách - Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (summer 2022, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/leto2022/XNOM