MVŠO:YMEP_UMM Mezinárodní podnikání - zahran - Informace o předmětu
	YMEP_UMM Mezinárodní podnikání - zahraniční kurz
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2019
- Rozsah
 - 0/4/0. Cvičení 4 TYD/SEM. 10 kr. Ukončení: z.
 - Vyučující
 - Mgr. Bc. Irena Kovačičinová (cvičící)
Ing. Michal Menšík, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Daniela Navrátilová, Ph.D. (cvičící) - Garance
 - Ing. Michal Menšík, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
 - Cíle předmětu
 - Cílem mezinárodního kurzu relizovaného v zahraničí ve spolupráci se zahraničními univerzitami je propojit studenty z různého akademického, jazykového a kulturního zázemí a rozvíjet jejich interdisciplinární pracovní, vědecké, podnikatelském, etické, komunikační a týmové schopnosti. Studenti se rovněž naučí, jak využít svých odborných schopností (ekonomika, management, exaktní vědy, IT) v mezioborovém a mezikulturním prostředí. Studenti budou začleněni do mezikulturně a mezioborově poskládaných týmů, v nichž budou připravovat podnikatelský plán pro uvedení imaginárního, ale realistického produktu nebo služby na trh. Studenti současně procvičí své jazykové znalosti a prezentační dovednosti, které uplatní nejen při práci v týmu, ale též při obhajobě podnikatelského záměru. Kurz bude probíhat v zahraničí na půdě University Hasselt, v ceně kurzu 850 EUR je zahrnuto ubytování.
 - Osnova
 - Week 1: business economics and entrepreneurial skills: 5 half days
business and scientific English: 5 half days
students form groups, discuss, and agree on a product/service to market
students receive coaching and feedback on their activities
Week 2: group dynamics and reflective learning: 2 half days
communicative skills: 3 half days
ethics: 2 half days
sustainability: 3 half days
students do marketing research for their product/service
students prepare an intercultural seminar and present their contribution
students receive coaching and feedback on their activities
Week 3: business economics and entrepreneurial skills: 5 half days
socio-political economy: 3 half days
computer science/ICT: 2 half days
students write their business- and marketing plan
students receive coaching and feedback on their activities
Week 4: communicative skills: 2 half days
students finalize their business- and marketing plan
students prepare the presentations of their business- and marketing plan
students present their business- and marketing plan (formally and on a "fair")
students receive coaching and feedback on their activities - Vyučovací jazyk
 - Angličtina
 - Další komentáře
 - Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
 
- Statistika zápisu (léto 2019, nejnovější)
 - Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2019/YMEP_UMM