XPRA3_KPP Odborná praxe 3

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2014
Rozsah
2/0/4. Přednáška 2 TYD/SEM, Seminář 4 TYD/SEM. 6 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Martin Fink (přednášející)
Mgr. Martin Fink (cvičící)
Bc. David Hodinář (cvičící)
Mgr. Jiřina Sojková (cvičící)
Garance
Mgr. Martin Fink
Moravská vysoká škola Olomouc
Předpoklady
Odborná praxe 2
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Zapojení studenta do pracovního prostředí. Umožnění a rozšíření kontaktů s budoucími zaměstnavateli. Aktivní podíl studenta na běžných činnostech firmy, samostatné vykonávání svěřených pracovních úkolů. Aplikace dosavadních schopností, dovedností a teoretických znalostí studenta v pracovním prostředí vybrané firmy. Návrh řešení vybraného problému ve firmě formou projektu (žádosti o finanční prostředky). Rozvoj a posílení schopností a dovedností týmové a skupinové práce studenta formou skupinového zpracování a následného prezentování projektu. Upevňování a rozvíjení prezentačních a komunikačních dovedností studenta formou prezentace zpracovaného projektu (žádosti o finanční prostředky) včetně obhajoby a zdůvodnění navrhovaného řešení před kolegy a pracovníky MVŠO. Průběžně rozvíjet a doplňovat potenciál studenta s cílem adekvátního uplatnění absolventa na trhu práce. Předmět umožňuje studentovi další zapojování do pracovního prostředí firmy a jeho podíl na běžných činnostech pracoviště. Klade důraz na aktivitu, iniciativu a samostatnost studenta nejen v průběhu odborné praxe, ale i při jejím získávání a organizování. Završuje dosavadní působení studenta ve firemním prostředí s cílem adekvátního uplatnění absolventa na trhu práce. Rozšiřuje kontakty studenta s budoucími zaměstnavateli. Formou skupinového zpracování projektu vede studenty k týmové spolupráci, prostřednictvím prezentace a obhajoby zpracovaného projektu před kolegy a pracovníky MVŠO jsou rozvíjeny prezentační a komunikační schopnosti a dovednosti studenta. V průběhu propedeutického týdne je student kromě jiného seznamován s vybranými tématy marketingu a projektového řízení.
Osnova
  • 1. Odborná praxe studenta ve firmě (alespoň 160 hodin/20 pracovních dní
    2. Skupinové zpracování projektu
    3. Prezentace zpracovaného projektu před skupinou kolegů
    4. Propedeutický týden 1, 2 realizovaný MVŠO
Literatura
    povinná literatura
  • Studijní materiály předmětu Odborná praxe 3. info
  • Základní literatura z profilovaných předmětů studijního oboru (management, ekonomie, právo, marketing, atd.). info
Informace učitele
Zápočet:
" absolvování praxe v rozsahu alespoň 160 hodin /20 pracovních dní (z toho nejvýše 80 hodin/10 dní může být absolvováno během 2. ročníku);
" odevzdání dokladů o absolvování praxe (Dohoda a Záznamový arch);
" zpracování a odevzdání Hodnotící zprávy studenta a Hodnotící zprávy pracoviště;
" skupinové zpracování projektu;
" odevzdání tištěné verze projektu;
" týmová prezentace zpracovaného projektu;
" aktivní účast na propedeutickém týdnu 1, 2.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2007, léto 2008, léto 2009, zima 2009, léto 2010, zima 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2015, léto 2016, léto 2017.