MVŠO:YMANP_UMM Sales Management - Course Information
YMANP_UMM Sales Management
Moravian Business College Olomoucsummer 2011
- Extent and Intensity
- 0/0/4. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
- Guaranteed by
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Management and Economics of Public Service (programme MVŠO, 1091)
- Company Economics and Management (programme MVŠO, 1091)
- Company Information Systems (programme MVŠO, 1091)
- Course objectives (in Czech)
- Studijní předmět "Management prodeje" umožní studentům získat základní znalosti a dovednosti z oblasti prodeje, prodejních strategií a prodejních technik. Dále by měl student : - pochopit historickou roli prodeje, - být schopen zmapovat místo a úlohu prodeje v rámci marketingu a marketingové organizace, - správně definovat prostředí prodeje včetně faktorů prostředí a řízení, které prodej ovlivňují, - umět vyhodnotit zdroje potenciálních prodejů, - porozumět umění vyjednávat a vést prodejní rozhovory, - porozumět tomu, proč je výběr prodejců klíčem k úspěšnému prodeji, - dokázat zhodnotit pozici funkčního / nefunkčního prodejního mechanismu, - znát podstatu prodejní strategie a rozumět rozdílům mezi strategiemi prodejními a marketingovými, - pochopit specifické problémy a pravidla, které se týkají organizace podmínek prodeje.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Seminář 4 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (summer 2011, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2011/YMANP_UMM