XMANP_UMM Management prodeje

Moravská vysoká škola Olomouc
léto 2011
Rozsah
2/0/0. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (přednášející)
Garance
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravská vysoká škola Olomouc
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studijní předmět "Management prodeje" umožní studentům získat základní znalosti a dovednosti z oblasti prodeje, prodejních strategií a prodejních technik. Dále by měl student : - pochopit historickou roli prodeje, - být schopen zmapovat místo a úlohu prodeje v rámci marketingu a marketingové organizace, - správně definovat prostředí prodeje včetně faktorů prostředí a řízení, které prodej ovlivňují, - umět vyhodnotit zdroje potenciálních prodejů, - porozumět umění vyjednávat a vést prodejní rozhovory, - porozumět tomu, proč je výběr prodejců klíčem k úspěšnému prodeji, - dokázat zhodnotit pozici funkčního / nefunkčního prodejního mechanismu, - znát podstatu prodejní strategie a rozumět rozdílům mezi strategiemi prodejními a marketingovými, - pochopit specifické problémy a pravidla, které se týkají organizace podmínek prodeje.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2008, léto 2009, léto 2010, zima 2010, zima 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019.