Trendy v marketingové komunikaci
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Trendy v marketingové komunikaci

Cíl předmětu

Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.


Obsah předmětu

1. Úvod do marketingové komunikace
2. Strategie marketingové komunikace
3. Storytelling
4. Influencer marketing
5. Guerilla marketing
6. FOMO
7. Retromarketing
8. Branding
9. Content marketing
10. Omnichannel marketing


Metody hodnocení
Účast na seminářích - min. 80% plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 14/2/2022 to 31/3/2022.
Chapter contains:
6
Study Materials
3
Video
1
Web
Teacher recommends to study from 9/4/2022 to 31/5/2022.


Úkoly nezbytné pro získání zápočtu:

Souhrnné odpovědi vkládejte do Odevzdávárny

Návrh Úkoly uživatele Real Deal


Previous