YTMK Trends in marketing communication

Moravian Business College Olomouc
summer 2022
Extent and Intensity
8/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (lecturer)
Guaranteed by
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
except Fri 22. 4. ; and Sat 26. 3. 8:00–11:15 B2.230, Sat 9. 4. 12:00–15:15 B2.230
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
Syllabus (in Czech)
  • Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
  • 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
  • 3. Storytelling
  • 4. Influencer marketing
  • 5. Guerilla marketing
  • 6. FOMO
  • 7. Retromarketing
  • 8. Branding
  • 9. Content marketing
  • 10. Omnichannel marketing
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms summer 2023, summer 2024, summer 2025.
  • Enrolment Statistics (summer 2022, recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/leto2022/YTMK