YEVM - Event marketing
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
YEVM - Event marketing
Info
Období
zima 2022

CÍLE PŘEDMĚTU

Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem.

Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.


OBSAH PŘEDMĚTU

  1. Význam a trendy event marketingu
  2. Příprava eventu
  3. Realizace eventu
  4. Komunikace eventu
  5. Vyhodnocení eventu
  6. Aplikační oblasti event marketingu


UKONČENÍ PŘEDMĚTU (YEVM)

Zápočet (Z), 3 kredity.


POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU

  1. Seminární práce: „Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce".
  2. Písemný zápočtový test: úspěšné splnění testu min. 70 %. Termín: dle dohody s vyučující.


ZADÁNÍ SEMINÁRNÍ PRÁCE

  • Téma: „Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce".
  • Zadání: zpracujte plán přípravy jakéhokoliv eventu, který byste potenciálně mohli v rámci České republiky realizovat. Ve své seminární práci využijte odbornou literaturu, statistická data, fakta, informace z pořádání marketingových událostí. Nezapomeňte na řádné uvedení zdrojů.
  • Formát: zpracování do šablony pro seminární práce na MVŠO.
  • Rozsah: 5-6 stran A4 (včetně titulní strany).
  • Odevzdání: ve Wordu, vložit do IS MVŠO/YEVM/Odevzdávárna.
  • Termín: 30. 11. 2022 (23:59 hod.). 
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
2
Studijní materiály
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 21. 10. 2022 do 17. 11. 2022.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
2
Studijní materiály
4
Web
Učitel doporučuje studovat od 18. 11. 2022 do 9. 12. 2022.

Týden 1: Úvod + Organizace předmětu; Význam a trendy event marketingu; Příprava eventu; Realizace eventu


YEVM - Seminární práce
Téma: „Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce"

Týden 2: Komunikace eventu; Vyhodnocení eventu; Aplikační oblasti event marketingu