MVŠO:YSS Social Networks - Course Information
YSS Social Networks
Moravian Business College Olomoucwinter 2024
- Extent and Intensity
- 8/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Fri 27. 9. 16:00–19:00 B2.332, Fri 25. 10. 15:30–18:30 B2.332
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 26 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 1/26, only registered: 0/26 - Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je využívat internetu a sociálních sítí jako nástroje moderního in-line marketingu. Zaměřuje se na různé typy sociálních sítí, možnosti jejich propojení, tvorby ucelených marketingových kampaní. V neposlední řadě jsou probírána témata motion grafiky a motion videa jako moderního komunikačního nástroje na sociálních sítích.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Služby internetu
2. Služby spojené se sociálními sítěmi, zabezpečení sociálních sítích.
3. Internetové stránky (domény, webhosting, statické internetové stránky, redakční systémy)
4. HTML, XHTML, CSS, PHP a redakční systémy
5. Základní pojmy a terminologie sociálních sítí
6. Práce s osobními a firemními profily na sociální síti FaceBook, Instagram, Google+, Google Adwords
7. Profesní sociální sítě typu LinkedIn, ResearchGate atp.
8. Sociální síť Twitter (hash tagy, označení, multimediální prvky, možnosti geo-lokačních analýz)
9. Multimediální sociální sítě YouTube, Vimeo, Stream, Playtvak
10. Základy tvorby motion grafiky a motion videa
11. Práce s 3D objekty a kamerou v oblasti motion grafiky a motion videa
12. Vytváření kampaní na sociálních sítích a nástroje pro jejich hromadné sdílení, bezpečnost na sociálních sítích
- 1. Služby internetu
- Literature
- required literature
- GREENFIELD, S. Změna myšlení: jak se mění naše mozky pod vlivem digitálních technologií. Brno: BizBooks, 2016. ISBN 978-80-265-0450-4. info
- SEVERA, M. a L. KRŠKA. Černá ovce facebooku: --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013. ISBN 978-80-905-2143-8. info
- ŠESTÁKOVÁ, L. WordPress: vlastní web bez programování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3832-8. info
- DOMES, M. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3757-4. info
- MILLER, M. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0. info
- BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0. info
- recommended literature
- SHIPLEY, M. The Quick-Start Guide To Marketing On Facebook: Growing Likes For Your Business On The World's Largest Social Media Platform. info
- HOEFFLINGER, M. Becoming Facebook: The 10 Challenges That Defined the Company That's Disrupting the World. New York: AMACOM, 2017. ISBN 978-08-144-3796-4. info
- DUCKETT, G. Facebook Programming: Questions and Answers. 2016. info
- FERI, D. Tak jsme lajkovali: kterak přiložit prst na tep doby. Brno: BizBooks, 2016. ISBN 978-80-265-0550-1. info
- JELÍNKOVÁ, D. Vydělávej blogem: konkrétní návod pro všechny blogery a blogerky, jak vydělávat tím, co jste dosud dělali zadarmo. Šumperk: Daniela Jelínková, 2016. ISBN 978-80-260-9639-9. info
- HOFFMAN, R. a B. CASNOCHA. Váš osobní startup: připravte se na budoucnost, investujte do sebe, změňte svou kariéru. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0056-8. info
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet: Aktivní účast na cvičení, zpracování ucelené internetové kampaně na virtuální produkt nebo službu.
Zkouška: ústní teoretická + praktická (obhajoba jednotlivých kroků ucelené internetové kampaně na virtuální produkt nebo službu) - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 8 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2024/YSS