MVŠO:XPR Public Relations - Course Information
XPR Public Relations
Moravian Business College Olomoucwinter 2024
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Tomáš Jelínek, Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable of Seminar Groups
- XPR/01: Wed 12:30–15:30 B2.233 - Zéta, except Wed 2. 10., except Wed 23. 10., except Wed 30. 10., except Wed 13. 11., except Wed 20. 11., except Wed 4. 12., T. Jelínek
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 40 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 13/40, only registered: 0/40 - Course objectives (in Czech)
- Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
- Learning outcomes (in Czech)
- Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
- Syllabus (in Czech)
- 1.Úvod do PR, podmínky kurzu
- 2.Nástroje PR, PR a marketing
- 3.Analýza publika a využití výzkumů pro PR
- 4.PR jako součást strategické komunikace
- 5.Plánování PR aktivit
- 6.Media relations, tisková konference a tisková zpráva
- 7.Přímá komunikace
- 8.Krizová komunikace
- 9.Budování reputace
- 10.Media trénink
- 11.Měření PR, společenská odpovědnost
- 12.Prezentace seminárních projektů
- Literature
- required literature
- Caywood, Clarke L. The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications. 2. ed. New York: McGraw-Hill, 2012.
- Lloyd, John. Journalism and PR: New Media and Public Relations in the Digital Age. London: I.B. Tauris, 2015.
- Novotná, Eliška. Management Public Relations. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2011.
- Hejlová, Denisa. Public Relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015.
- recommended literature
- Pr.ciny [online]. Praha, 2021 [cit. 2021-03-31]. Dostupné z: pr.ciny.com
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů, seminární projekt aktivní práce na hodinách
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2024/XPR