MVŠO:YEVM Event Marketing - Course Information
YEVM Event Marketing
Moravian Business College Olomoucwinter 2023
- Extent and Intensity
- 8/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
- Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Fri 13. 10. 9:00–12:00 B2.333, Fri 10. 11. 12:30–15:30 B2.334
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 38 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 3/38, only registered: 0/38 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1112)
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1120)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Význam a trendy event marketingu
- 2. Příprava eventu
- 3. Realizace eventu
- 4. Komunikace eventu
- 5. Vyhodnocení eventu
- 6. Aplikační oblasti event marketingu
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 50% Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
- Enrolment Statistics (winter 2023, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2023/YEVM