MVŠO:YEVM Event Marketing - Course Information
YEVM Event Marketing
Moravian Business College OlomoucWinter 2022
- Extent and Intensity
- 8/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
- Guaranteed by
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Fri 11:30–14:30 B2.336, except Fri 30. 9., except Fri 7. 10., except Fri 14. 10., except Fri 4. 11., except Fri 11. 11., except Fri 25. 11., except Fri 2. 12., except Fri 9. 12., except Fri 16. 12.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1112)
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1120)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Význam a trendy event marketingu
- 2. Příprava eventu
- 3. Realizace eventu
- 4. Komunikace eventu
- 5. Vyhodnocení eventu
- 6. Aplikační oblasti event marketingu
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 50% Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Winter 2022, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2022/YEVM