XEVM Event Marketing

Moravian Business College Olomouc
Winter 2022
Extent and Intensity
0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Mgr. Monika Tomašovičová (assistant)
Guaranteed by
Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
each odd Thursday 11:30–13:45 B2.336
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
Syllabus (in Czech)
1. Význam a trendy event marketingu
2. Příprava eventu
3. Realizace eventu
4. Komunikace eventu
5. Vyhodnocení eventu
6. Aplikační oblasti event marketingu
Literature
    required literature
  • PRESTON, C.A. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. 2 edition. Wiley, 2012. ISBN 978-0470891070. info
  • LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3. info
  • ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
    recommended literature
  • KOTOVÁ, Eva. Metodika efektivního event marketingu = The metodology of effective event marketing: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. ISBN 978-80-7454-496-5. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
  • KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008. info
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 50%
Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
Teacher's information
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a081e41e781354a2f87ac3f01722c81f2%40thread.tacv2/conversations?groupId=d2c3fb67-1288-4e3a-a84b-88c2a3755e99&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
The course is also listed under the following terms winter 2020, winter 2021, winter 2023, winter 2024.
  • Enrolment Statistics (Winter 2022, recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2022/XEVM