XEVM Event Marketing

Moravian Business College Olomouc
Winter 2022
Extent and Intensity
0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Mgr. Monika Tomašovičová (assistant)
Guaranteed by
Ing. Lenka Prachařová, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
each odd Thursday 11:30–13:45 B2.336
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou přípravy a realizace marketingových událostí z pozice zadavatele, realizátora i účastníka a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu nejen v prostředí firem. Stručná anotace předmětu: Předmět přibližuje možnosti využití event marketingových aktivit pro potřeby marketingu a studenti se zde seznámí s typologií event marketingu, začleněním event marketingu do komunikačního mixu a současnými trendy v prostředí firem i jiných subjektů. Za účelem praktické aplikace bude studentům představen celý proces od přípravy, přes realizaci, až k vyhodnocení marketingové události. Důraz bude kladen také na komunikaci eventu cílovým skupinám. Nabyté znalosti využijí studenti při řešení semestrálního projektu zaměřeného na pořádání reálné marketingové události.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Význam a trendy event marketingu
    2. Příprava eventu
    3. Realizace eventu
    4. Komunikace eventu
    5. Vyhodnocení eventu
    6. Aplikační oblasti event marketingu
Literature
    required literature
  • PRESTON, C.A. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. 2 edition. Wiley, 2012. ISBN 978-0470891070. info
  • LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3. info
  • ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
    recommended literature
  • KOTOVÁ, Eva. Metodika efektivního event marketingu = The metodology of effective event marketing: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. ISBN 978-80-7454-496-5. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
  • KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008. info
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 50%
Účast na semestrálním projektu - min. 70% (zahrnuje aktivní zapojení do přípravy a realizace řešených marketingových akcí).
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
Teacher's information
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a081e41e781354a2f87ac3f01722c81f2%40thread.tacv2/conversations?groupId=d2c3fb67-1288-4e3a-a84b-88c2a3755e99&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
The course is also listed under the following terms winter 2020, winter 2021, winter 2023.
  • Enrolment Statistics (Winter 2022, recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2022/XEVM