XMKTP_UMM Marketing in Practise

Moravian Business College Olomouc
winter 2019
Extent and Intensity
0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (seminar tutor)
Tereza Ševčíková (seminar tutor)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studenty s praktickou podobou marketingu v instituci/firmě, a to i z pozice zadavatele, a probudit v nich kreativní myšlení s novým pohledem na problematiku marketingu a PR. Na konkrétních marketingových akcích budou studenti hledat kreativní způsoby řešení a ztvárnění marketingových a PR akcí, aplikovat teoretické poznatky získané během výuky, vstoupí do bezprostředního kontaktu s reálným prostředím a budou moci konfrontovat své hodnoty a postoje s okolním prostředím. Prostřednictvím učení se z vlastních zkušeností poznají úskalí týmové komunikace a spolupráce, kreativního myšlení, prosazování vlastních nápadů, posuzování variantních řešení a hledání optimální cesty řešení situace/ztvárnění nápadu. Ty nejlepší nápady studentů budou skutečně realizovány v rámci podnikových procesů firemních partnerů.
Syllabus (in Czech)
  • Obsah předmětu:
    1. Budování značky
    2. Online vs. klasický marketing
    3. Behaviorální aspekty obsahu, content marketing a copywriting, vizuální styl
    4. PR a budování vztahu se zákazníkem
    5. Základy práce s Google Analytics, přesah do PPC reklamy Google Adwords, Sklik
Literature
    recommended literature
  • BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Lanham: Rowman and Littlefield, 2018. ISBN 978-1-5381-0105-6. info
  • BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
  • BARKER, Mellisa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou. Social media marketing: a strategic approach. Boston: Cengage Learning, 2017. info
  • HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2015. ISBN 9788072611782. info
  • BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. info
  • KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3. info
  • HAIG, Matt. Království značky. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-09-4. info
  • AAKER, D. A. Brand Building: budování obchodní značky. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Teacher's information
Requirements on students:
 Participation in seminars - min. 70%
 Active involvement in the development and implementation of marketing campaigns addressed (discussion ongoing performance of assigned tasks).
The course is also listed under the following terms winter 2018.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2019/XMKTP_UMM