MVŠO:XEM_UMM Event Management - Informace o předmětu
XEM_UMM Event Management
Moravská vysoká škola Olomouczima 2017
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Zdeněk Silný (cvičící)
PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Studenti získají všeobecné znalosti o event managementu a seznámí se se základními technikami a strategiemi nezbytnými pro úspěšné naplánování, propagaci, uskutečnění a vyhodnocení konkrétní akce. Studenti budou schopni porozumět roli a účelu plánování akcí v organizaci, technikám a strategiím nezbytným pro naplánování úspěšné akce. Získají znalosti a schopnosti potřebné pro propagaci, uskutečnění a řízení akcí. Tyto znalosti a schopnosti pak budou nezbytným předpokladem pro kvalitu a úspěch plánovaných akcí.
- Osnova
- Osnova předmětu:
1. Principy event managementu (projektový management, zdroje, aktivity, risk management, delegování, výběr projektu, role event manažera).
2. Příprava návrhu (průzkum trhu, životaschopnost projektu, kapacity, náklady a vybavení, plány, časový rámec, smluvní vztahy).
3. Krizový plán (plánování krizí, prevence, příprava, zajištění, průběh, zvládání negativní publicity, vytváření struktury plánu).
4. Získávání sponzorů (druhy sponzoringu, definice, cíle, cílový trh, rozpočet, stregický rozvoj, implementace, vyhodnocení).
5. Organizace akce (účel, místo konání, harmonogram, seznam hostů, pozvánky, občerstvení, šatny, vybavení, čestní hosté, moderátoři, média, fotografové, pódium, výstava).
6. Marketingové nástroje (druhy reklamy, merchandising, dárky, soutěže, propagační předměty, webové stránky a textové zprávy).
7. Mediální nástroje (pozvánky médiím, fotocall, tiskové konference, televizní možnosti, rozhovory v rádiu).
8. Nástroje propagace (plakáty, letáky, pozvánky, webové stránky, newslettery, ezone, blogy, tweety).
9. Vyhodnocení (rozpočet, náklady na událost, návratnost investice, mediální pokrytí, návštěvnost, zpětná vazba).
10. Shrnutí, zakončení.
- Osnova předmětu:
- Literatura
- povinná literatura
- ŠEDIVÝ, Marek a Olga MENDLÍKOVÁ. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9. info
- VAN DER WAGEN, Lynn. Events Management: For tourism, cultural, business and sporting events. Frenchs Forest: Pearson Australia, 2010. ISBN 978-14-425-3488-9. info
- SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7. info
- ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
- Informace učitele
- Aktivní účast na seminářích
Realizace projektu - eventu dle zadání vyučujícího - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/zima2017/XEM_UMM