MVŠO:XSOCK_USV Social Communication - Course Information
XSOCK_USV Social Communication
Moravian Business College OlomoucWinter 2009
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- Mgr. et Mgr. Martin Zielina (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. et Mgr. Martin Zielina
Moravian Business College Olomouc - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Management and Economics of the Public Sector (programme MVŠO, 1091)
- Company Economics and Management (programme MVŠO, 1091) (2)
- Company Information Systems (programme MVŠO, 1091)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je poskytnout studentům možnosti analyzovat své naučené spontánní postupy v komunikaci, naučit se rozumět příčinám a důsledkům vzniku různých situací v komunikaci a tím si uvědomit své možnosti ovlivňovat svůj vlastní způsob komunikace - vést ke schopnosti efektivní komunikace. Informace poskytnuté v rámci předmětu mají doplňkový a podpůrný charakter. Předmět je zkušenostním základem pro pochopení ostatních předmětů založených na komunikačních dovednostech (management, řízení lidských zdrojů, motivování k pracovnímu výkonu, firemní kultura, manažerské dovednosti). Požadavky pro udělení zápočtu: aktivní účast na seminářích, minimálně jedna prezentace před skupinou v rámci zpracovávaných skupinových úkolů na seminářích.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Winter 2009, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2009/XSOCK_USV