MVŠO:XNOM Online Marketing Tools - Course Information
XNOM Online Marketing Tools
Moravian Business College Olomoucsummer 2025
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable of Seminar Groups
- XNOM/01: No timetable has been entered into IS. J. Lavrinčík
- Prerequisites (in Czech)
- TYP_STUDIA(B)
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 12 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 9/12, only registered: 0/12 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1120)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s nejrozšířenějšími online nástroji využívanými při realizaci marketingových aktivit a připravit je na budoucí kariéru v managementu firmy i na pozici výkonných pracovníku v marketingových týmech.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
2. Nástroje konkurenční analýzy (SEMRush, SE Ranking, Mangools)
3. SEM nástroje (Plánovače Google, Sklik, Collabim, KW Finder, SEMOR)
4. Google ADS
5. Facebook Business Manager
6. Umělá inteligence v marketingové komunikaci
Stručná anotace předmětu:
Předmět přibližuje možnosti využití online nástrojů v marketingové komunikaci. Studenti se seznámí s nejrozšířenějšími platformami, které lze využít v rámci tvorby situační analýzy, definování konkurenceschopnosti, cílové skupiny, selekce vybraných komunikačních kanálů či realizace marketingových kampaní i jejich vyhodnocování. Během semestru se studenti naučí nastavit reklamní a analytické účty, získají znalost čtení a interpretace dat i schopnost aktivní tvorby a optimalizace reklamních kampaní. - Literature
- required literature
- SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1. info
- BAUCKMANN, David. Dynamické reklamy: krok za krokem. Praha: No Limits Art, 2017. ISBN 978-80-87973-33-2. info
- BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 80%
Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
General note: Předmět bude vyučován KONZULTAČNÍ formou.
Information on course enrolment limitations: Předmět bude vyučován KONZULTAČNÍ formou.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2025/XNOM