MVŠO:YNOM Online Marketing Tools - Course Information
YNOM Online Marketing Tools
Moravian Business College Olomoucsummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/0/8. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Sat 27. 4. 15:00–18:00 B2.231, Sat 11. 5. 11:30–14:30 B2.231
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 50 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 2/50, only registered: 0/50 - Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s nejrozšířenějšími online nástroji využívanými při realizaci marketingových aktivit a připravit je na budoucí kariéru v managementu firmy i na pozici výkonných pracovníku v marketingových týmech.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
2. Nástroje konkurenční analýzy (SEMRush, SE Ranking, Mangools)
3. SEM nástroje (Plánovače Google, Sklik, Collabim, KW Finder, SEMOR)
4. Google ADS
5. Facebook Business Manager
6. Umělá inteligence v marketingové komunikaci
Stručná anotace předmětu:
Předmět přibližuje možnosti využití online nástrojů v marketingové komunikaci. Studenti se seznámí s nejrozšířenějšími platformami, které lze využít v rámci tvorby situační analýzy, definování konkurenceschopnosti, cílové skupiny, selekce vybraných komunikačních kanálů či realizace marketingových kampaní i jejich vyhodnocování. Během semestru se studenti naučí nastavit reklamní a analytické účty, získají znalost čtení a interpretace dat i schopnost aktivní tvorby a optimalizace reklamních kampaní.
- 1. Webová analytika (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, GT Metrix, NeilPattel)
- Literature
- required literature
- SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1. info
- BAUCKMANN, David. Dynamické reklamy: krok za krokem. Praha: No Limits Art, 2017. ISBN 978-80-87973-33-2. info
- BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6. info
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 80%
Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
General note: KONZULTAČNÍ FORMA - po domluvě s vyučujícím.
Information on the extent and intensity of the course: Seminář 8 HOD/SEM.
Information on course enrolment limitations: KONZULTAČNÍ FORMA - po domluvě s vyučujícím
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/YNOM