MVŠO:XTMK Trendy v marketingové komunika - Informace o předmětu
XTMK Trendy v marketingové komunikaci
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2024
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (cvičící)
- Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Rozvrh
- Út 11:30–13:00 B2.233 - Zéta
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 60 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 13/60, pouze zareg.: 0/60
Jiné omezení: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ - Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
- Osnova
- Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
- 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
- 3. Storytelling
- 4. Influencer marketing
- 5. Guerilla marketing
- 6. FOMO
- 7. Retromarketing
- 8. Branding
- 9. Content marketing
- 10. Omnichannel marketing
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/XTMK