MVŠO:XMV Marketing Research - Course Information
XMV Marketing Research
Moravian Business College Olomoucsummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/3/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Ing. Diana Hološková (assistant) - Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Tue 9:45–11:30 B2.233 - Zéta
- Prerequisites (in Czech)
- TYP_STUDIA(B)
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 50 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 47/50, only registered: 0/50 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1091)
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1120)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je naučit studenty kroky při zpracování projektů marketingového výzkumu. Studenti pochopí, že marketingový výzkum je integrální součásti marketingu. Studenti rovněž pochopí, že prostřednictvím procesů marketingového výzkumu jsou poskytovány informace pro potřeby podnikového managementu, protože pro podnikové rozhodovací procesy musí být informace relevantní, přesné, reálné, validní a aktuální; studenti pochopí, že marketingový výzkum napomáhá podnikům zůstat konkurenceschopnými.
- Syllabus (in Czech)
- Obsah předmětu:
1. Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku
2. Informační systém a znalostní management
3. Proces marketingového výzkumu
4. Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky
5. Definování problému a výzkumný proces
6. Explorační výzkum a kvalitativní analýza
7. Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem
8. Pozorování a experiment
9. Měření a návrh dotazníku
10. Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování
11. Editování, kódování, analýza dat
12. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy
- Obsah předmětu:
- Literature
- required literature
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- SVOBODOVÁ, H., MYNÁŘOVÁ, L. a KOZEL, R. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. info
- recommended literature
- CHOVANCOVÁ, M., PILÍK, M. a PODANÁ, M. Marketing II. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. ISBN 80-7318-380-3. info
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet: seminární práce, písemný test.
Zkouška: praktická písemná zkouška. - Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually. - Teacher's information
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a7562a442311040098b880aa39e246882%40thread.tacv2/conversations?groupId=cc1acf81-a3f1-40ab-a563-5b183c5d1077&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b
- Enrolment Statistics (summer 2024, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/XMV