MVŠO:XMMS Multimedia studio - Course Information
XMMS Multimedia studio
Moravian Business College Olomoucsummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Taught in person. - Teacher(s)
- PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (seminar tutor)
Bc. Miroslav Roth (assistant) - Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Fri 10:20–11:50 B2.337
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 10 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 3/10, only registered: 0/10 - Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je představení základních principů práce s médii a novými médii. Studenti se naučí zpracovávat projekt zaměřený na multimediální studio a práce v něm. Po absolvování předmětu bude umět student prakticky aplikovat znalosti při praktické realizaci mediálních výstupů.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Úvod do problematiky mediální komunikace.
- 2. Vybavení a technologie v mediálním studiu.
- 3. Principy osvětlení v mediálním studiu.
- 4. Produkce v mediálním studiu.
- 5. Zvuková produkce a nahrávání.
- 6. Vizuální aspekty a postprodukce.
- 7. Média a jejich postavení ve společnosti.
- 8. Základy redakční práce v médiích.
- 9. Interaktivní mediální produkce.
- 10. Stavba mediálního sdělení v on-line prostředí.
- 11. Televizní studio.
- 12. Závěrečný projekt a prezentace.
- V rámci výuky jsou využity informačně
- Literature
- required literature
- HANÁK, M., 2023. Podnikání 2.0: zvládni podnikání s umělou inteligencí. Uherské Hradiště: Akademie krizového řízení a managementu. ISBN 978-80-88398-14-1.
- SEMERÁDOVÁ, T., P. WEINLICH, P. ŠVERMOVÁ, M. LAMR, L. SUKOVÁ, L. MÍKOVÁ a M. DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.
- KNYTL, M. a L. KŘIVÁNKOVÁ, 2022. Typografie & odborný text: průvodce pro zpracování nejen závěrečných prací. Druhé, aktualizované a rozšířené vydání. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-874-6.
- ŽEK, F., 2022. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM. ISBN 978-80-88308-70-6.
- HEROTOVÁ, P. a J. KAČEROVSKÁ, 2020. PHp. V Týně nad Vltavou: Městské centrum kultury a vzdělávání. ISBN 978-80-906828-8-7.
- recommended literature
- RYAN, D., 2021. Understanding digital marketing: a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-601-4.
- HALL, S., 2022. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea. ISBN 978-80-7508-713-3.
- Teaching methods (in Czech)
- V rámci výuky jsou využity informačně-receptivní metody, metody aplikace poznatků, metody problémového výkladu a heuristické metody. Na cvičeních jsou využívány zejména metody praktické a participativní.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet: vypracování průběžných zadaných úkolů, semestrální projekt.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught annually.
General note: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).
Information on course enrolment limitations: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/XMMS