XMK_UMM Marketing Communication

Moravian Business College Olomouc
summer 2020
Extent and Intensity
2/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Šárka Štveráková (lecturer)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Šárka Štveráková (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives
???
Syllabus (in Czech)
  • Obsah předmětu:
    1. Úvod do marketingové komunikace
    2. Komunikační proces
    3. Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
    4. Modely marketingové komunikace; AIDA, ATR, DAGMAR
    5. Komunikační mix a životní cyklus výrobku
    6. Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
    7. Reklama, proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
    8. Podpora prodeje, přímý marketing, telemarketing, public relations, sponzoring, veletrhy, výstavy
    9. Marketingová komunikace mezi organizacemi
    10. Mezinárodní marketingová komunikace
    11. Marketingová komunikace na internetu; textová reklama, bannerová reklama
    12. Trendy marketingové komunikace v 21. století (product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, WoM)
    V rámci předmětu jsou využity metody z hlediska pramene poznání a typu poznatků - aspekt didaktický (metody slovní - monologické i dialogické). Při procvičování daného tématu je kladen důraz na participativní metody a akční výzkum.
Literature
    required literature
  • ZÁVODNÝ POSPÍŠIL JAN. Marketingová komunikace. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018. info
  • KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
  • KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2. info
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. info
    recommended literature
  • Marketing a media. info
  • Marketingová komunikace. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8. info
Teaching methods (in Czech)
Přednášení
Assessment methods (in Czech)
Známkou
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Teacher's information
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a570e9665dd6748f3a6577e94b9cc9a0e%40thread.skype/conversations?groupId=94395ec3-4ea1-44cf-94e9-ed96f7607847&tenantId=ed27fc21-8d98-4df9-af69-7fce8cea652b

The course is also listed under the following terms summer 2018, summer 2019.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2020/XMK_UMM