MVŠO:XMK_UMM Marketing Communication - Course Information
XMK_UMM Marketing Communication
Moravian Business College Olomoucsummer 2019
- Extent and Intensity
- 2/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Šárka Štveráková (lecturer)
Ing. Martina Sasínková, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Šárka Štveráková (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1112)
- Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises (programme MVŠO, 1114)
- Course objectives
- ???
- Syllabus (in Czech)
- Obsah předmětu:
1. Úvod do marketingové komunikace
2. Komunikační proces
3. Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
4. Modely marketingové komunikace; AIDA, ATR, DAGMAR
5. Komunikační mix a životní cyklus výrobku
6. Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
7. Reklama, proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
8. Podpora prodeje, přímý marketing, telemarketing, public relations, sponzoring, veletrhy, výstavy
9. Marketingová komunikace mezi organizacemi
10. Mezinárodní marketingová komunikace
11. Marketingová komunikace na internetu; textová reklama, bannerová reklama
12. Trendy marketingové komunikace v 21. století (product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, WoM)
V rámci předmětu jsou využity metody z hlediska pramene poznání a typu poznatků - aspekt didaktický (metody slovní - monologické i dialogické). Při procvičování daného tématu je kladen důraz na participativní metody a akční výzkum.
- Obsah předmětu:
- Literature
- required literature
- ZÁVODNÝ POSPÍŠIL JAN. Marketingová komunikace. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2018. info
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2. info
- PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. info
- Teaching methods (in Czech)
- Přednášení
- Assessment methods (in Czech)
- Známkou
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Teacher's information
- Enrolment Statistics (summer 2019, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2019/XMK_UMM