MVŠO:XMAR_UMM Marketing - Informace o předmětu
XMAR_UMM Marketing
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2013
- Rozsah
- 2/0/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management a ekonomika ve veřejném sektoru (program MVŠO, 1091) (2)
- Podniková ekonomika a management (program MVŠO, 1091) (2)
- Podnikové informační systémy (program MVŠO, 1091)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit posluchače s problematikou pojetí marketingu, s jeho úlohou, postavením a nástroji marketingového způsobu řízení. Studenti získají znalosti a osvojí si praktické dovednosti v oblasti analýzy a implementace výstupů jednotlivých složek marketingového mixu do praxe.
- Osnova
- 1. Úvod do marketingu + Strategický marketing
2. Trh, analýza spotřebitelského trhu
3. Marketingový výzkum
4. Marketingový informační systém
5. Marketingový mix + Produktová politika
6. Cenová politika
7. Distribuční politika
8. Marketingová komunikace
9. Marketing management
10. Marketing služeb
11. Globální marketing 21. století
12. Etické aspekty marketingu
- 1. Úvod do marketingu + Strategický marketing
- Literatura
- povinná literatura
- TOMEK G. Marketing - od myšlenky k realizaci. Praha: Professional Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4. info
- ZAMAZALOVÁ M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4. info
- CLOW K. E. - BAACK D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 987-80-251-1769-9. info
- PELSMACKER P. - GEUENS M. - BERGH J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 80-247-0254-1. info
- SOLOMON M. R. - MARSHALL G. W. - START E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X. info
- FORET M.,. MArketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. info
- JAKUBÍKOVÁ D. Strategický marketing. Praha: Nakladatelství Oeconomica, VŠE, 2005. ISBN 978-80-245-0902-0. info
- KOTLER P. - ARMSTRONG G:. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
- BOUČKOVÁ J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1. info
- HORÁKOVÁ H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1. info
- doporučená literatura
- CIMLER P. - ZADRAŽILOVÁ D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 80-7226-655-1. info
- PRAŽSKÁ L. - JINDRA J. a kol. Obchodní podnikání - Retail management. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-059-7. info
- BURNETT K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: CP Books, 2005. ISBN 80-7226-655-1. info
- SCHIFFMAN L. G. - KANUK L. L. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0094-4. info
- NASH E. Direct Marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4. info
- STORBACKA K. - LEHTINEN J. R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X. info
- Informace učitele
- Požadavky na ukončení:
1. vypracování seminární práce (téma, rozsah a podmínky upřesněny v rámci výuky)
2. úspěšné absolvování ústní zkoušky
Podmínky pro studenty s individuálním studijním plánem:
Rozšířená seminární práce (dle informací vyučujícího), jinak shodné s prezenční formou studia.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2013/XMAR_UMM