MVŠO:XMAR_UMM Marketing - Course Information
XMAR_UMM Marketing
Moravian Business College Olomoucsummer 2012
- Extent and Intensity
- 2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer)
- Guaranteed by
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Management and Economics of Public Service (programme MVŠO, 1091) (2)
- Business Economics and Management (programme MVŠO, 1091) (2)
- Company Information Systems (programme MVŠO, 1091) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studující s úlohou, postavením a nástroji marketingového způsobu řízení. Postupně jsou probírány následující okruhy problematiky, tj. podnikatelské koncepce, historie marketingu, marketingová filozofie, filozofické přístupy k realizaci firmy na trhu, strategie, analýzy konkurence, zákazníků, trhů. SWOT analýza. Metody průzkumu trhu. Marketingový informační systém. Segmentace trhu. Vnitřní a vnější prostředí marketingu, faktory ovlivňující zákazníky, chování zákazníků, různé typy nákupního chování, realizační fáze, marketingový mix, druhy produktů a služeb, jejich členění, výrobkové řady, vývoj a zánik výrobků, druhy cen, cenová strategie, druhy slev, podpora trhu, typy reklamy, reklama zakázaná a doporučená, přímý prodej, umístění a logistika, proces marketingového plánování a řízení. Kontrola v marketingu. Studující prokazují schopnost aplikace metod, nástrojů i celkové orientace v dané problematice
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (summer 2012, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2012/XMAR_UMM