MVŠO:YMAR_UMM Marketing - Course Information
YMAR_UMM Marketing
Moravian Business College OlomoucSummer 2009
- Extent and Intensity
- 0/0/4. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Moravian Business College Olomouc
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Management and Economics of Public Service (programme MVŠO, 1091)
- Company Economics and Management (programme MVŠO, 1091)
- Company Information Systems (programme MVŠO, 1091)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studující s úlohou, postavením a nástroji marketingového způsobu řízení. Postupně jsou probírány následující okruhy problematiky, tj. podnikatelské koncepce, historie marketingu, marketingová filozofie, filozofické přístupy k realizaci firmy na trhu, strategie, analýzy konkurence, zákazníků, trhů. SWOT analýza. Metody průzkumu trhu. Marketingový informační systém. Segmentace trhu. Vnitřní a vnější prostředí marketingu, faktory ovlivňující zákazníky, chování zákazníků, různé typy nákupního chování, realizační fáze, marketingový mix, druhy produktů a služeb, jejich členění, výrobkové řady, vývoj a zánik výrobků, druhy cen, cenová strategie, druhy slev, podpora trhu, typy reklamy, reklama zakázaná a doporučená, přímý prodej, umístění a logistika, proces marketingového plánování a řízení. Kontrola v marketingu. Studující prokazují schopnost aplikace metod, nástrojů i celkové orientace v dané problematice
- Language of instruction
- English
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Seminář 4 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2009/YMAR_UMM